Časté dotazy

Reklamace

Kde lze podat reklamaci?

Jak podat reklamaci?

Reklamaci lze podat e-mailem na info@korid.cz, společně zašlete vyplněný reklamační formulář. Nebo přes naši infolinku +420 488 588 788, případně na přepážkách vybraných kontaktních míst Opuscard. Jejich seznam naleznete zde.

Pro přijetí reklamace potřebujeme vědět, čeho se reklamace týká, tedy například o jakou konkrétní objednávku či jízdenku se jedná, důvod reklamace a Vaši kontaktní e-mailovou adresu.

Podání reklamace se Vám snažíme maximálně usnadnit, pokud od Vás budeme pro přijetí nebo vyřízení reklamace potřebovat znát další údaje, doptáme se.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Veškeré reklamace vyřizujeme ve lhůtě 30 dní.

Jak lze reklamovat kartu Opuscard+?

Nefunkční kartu Opuscard+ můžete reklamovat na vybraných kontaktních místech Opuscard. Jejich seznam naleznete zde.