Časté dotazy

Karta Opuscard+

Ne, kupón zůstává stále na původní kartě. V případě, že původní kartou je stará karta Opuscard, nelze časový kupón převést na novou kartu Opuscard+, proto tento časový nebo síťový kupón nutno dojezdit, jelikož jeho převedení není možné.

V případě nové karty Opuscard + je možné převedení kupónu provést ve svém uživatelském účtu na e-shopu nebo v mobilní aplikaci Idolka.

Pro přesun jízdného online musí být obě karty Opuscard+, původní i nová, přiřazeny ke stejnému účtu. Jízdné lze následně přesunout v sekci Moje kupóny. Přesun kupónu se projeví do 60 minut. Do té doby je možnost prokazovat se při přepravní kontrole příjmovým dokladem.

Další služby vázané na předchozí kartu (např. čtenářský průkaz) je potřeba převést na novou kartu přímo u poskytovatele služby.

Nejjednodušeji kartu objednáte z pohodlí domova vyplněním online žádosti z registrovaného účtu na e-shopu. Objednanou kartu si můžete nechat zaslat poštou na vámi zvolenou adresu, nebo si ji nechat zaslat na některé z našich kontaktních míst. Další možností je podat standardní žádost na některém z našich kontaktních míst, nebo si kartu nechat vystavit na počkání v Zákaznickém centru IDOL/OPUSCARD v Evropském domě v Liberci, nebo vybraných Kontaktních místech.

Seznam kontaktních míst naleznete zde.

Podrobné informace o jednotlivých možnostech pořízení karty naleznete v sekci Časté dotazy.

Při expresním vydání karty obdržíte kartu na počkání přímo na místě.

Při podání standardní nebo online žádosti může vydání karty trvat až 30 dní od úspěšného podání žádosti, tedy od schválení žádosti a uhrazení poplatku. Obvykle kartu dostanete přibližně už za 14 dní, tento údaj ovšem berte jen jako orientační.

V případě převzetí karty na kontaktním místě Opuscard Vám zašleme SMS a e-mail, jakmile bude karta připravena k vyzvednutí.

Poplatky spojené s pořízením karty Opuscard+ naleznete v ceníku.

Jestliže jste o kartu Opuscard+ požádali online, můžete stav žádosti sledovat ve svém účtu, ze kterého byla žádost podána, a to v sekci Moje identifikátory.

V případě, že jste o kartu žádali standardním způsobem na kontaktním místě, budete o průběhu výroby a distribuce karty informováni SMS, nebo emailem dle poskytnutých kontaktních údajů.

Pokud byla žádost podána online, číslo žádosti naleznete přímo v e-mailu, který Vám přišel po odeslání žádosti. Dále je ho možné nalézt přímo v registrovaném účtu v sekci Moje identifikátory.

Pokud byla žádost podána standardně nebo expresně na kontaktním místě Opuscard, naleznete její číslo přímo na Vaší kopii žádosti.

Pokud karta již byla doručována nebo připravena k vyzvednutí, ale k jejímu převzetí nedošlo do 30 dní od první výzvy. Napište e-mail na info@korid.cz nebo zavolejte na infolinku +420 488 588 788, pro operátory si připravte číslo žádosti. Pokud karta nebyla ještě zrušena, bude možné ji připravit k dodatečnému převzetí v Zákaznickém centru IDOL/OPUSCARD v Evropském domě v Liberci.

Každá přijatá žádost prochází kontrolou. Pokud není žádost kompletní nebo pokud některé údaje neodpovídají požadavkům na vydání karty (například nevyhovující fotografie), může Vám být žádost zamítnuta. O zamítnutí online žádosti zasíláme automatický e-mail.

V případě zamítnutí žádosti je potřeba žádost vytvořit znovu spolou s uhrazením poplatku (doplnit odkaz na pricing)

Není možné změnit způsob doručení karty ani místo převzetí, tedy zda bude připravena k převzetí na pobočce, nebo zaslána poštou, v takovém případě by bylo potřeba podanou žádost zrušit a následně zažádat znovu.

Ne, podanou žádost není již možno po odeslání již zrušit.